Підтримка клієнтів

Зміна власника Aegon Life Ukraine


Група Aegon досягла домовленості про продаж 100% акцій ПрАТ «СК« Ейгон Лайф Україна» (далі – Aegon Life Ukraine) страховій групі TAS Group і виходить з українського ринку.


Після того як будуть виконані умови закриття угоди, що включають отримання належного дозволу регулюючих органів, TAS Group має намір об'єднати бізнес Aegon Life Ukraine з власним бізнесом в сегменті страхування життя під брендом ТАС Life. Об'єднана компанія зможе зайняти впевнену другу позицію на українському ринку страхування життя, заощаджень і пенсій.


Ми підготували відповіді на ключові запитання, які можуть виникнути у вас, шановні клієнти, у зв'язку зі зміною власника Aegon Life Ukraine. Вони запропоновані нижче.


Якщо ви не знайдете потрібну вам інформацію в даному розділі, будь ласка, зверніться до наших спеціалістів з підтримки клієнтів:


Гаряча лінія: 0 800 500 525
Skype: Aegon_Life_Ukraine
E-mail: client_service@aegon.ua


Чому група Aegon прийняла рішення залишити ринок України? Коли воно було прийнято?


Основним аргументом для прийняття рішення групою Aegon про вихід з українського ринку є суттєва зміна потенціалу цього ринку.


Це вкрай непросте рішення було прийнято після двох років спостережень і ретельного аналізу розвитку ситуації в країні. Весь цей час Група надавала повну підтримку своєму бізнесу в Україні, навіть в той час, коли інші компанії фінансового сектора, а також інші іноземні компанії залишали ринок або різко скорочували витрати на ведення бізнесу.


Група Aegon прийняла рішення про продаж бізнесу в Україні тільки після того, як отримала згоду від покупця, який повністю відповідає стандартам Групи щодо ведення бізнесу та обслуговування клієнтів.


Чому Група Aegon продала Aegon Life Ukraine локальному власнику?


Група Aegon від самого початку встановила дуже чіткі критерії для вибору наступного власника бізнесу, діючи в інтересах своїх клієнтів. Новим власником повинна стати сильна компанія, яка активно розвиває бізнес у сфері страхування життя та має довгострокові інтереси, а також стратегію роботи на ринку України. Група Aegon знайшла такого покупця – TAS Group.


Які плани у нового власника Aegon Life Ukraine?


Після того як будуть виконані умови закриття угоди, що включають отримання належного дозволу регулюючих органів, TAS Group має намір об'єднати бізнес Aegon Life Ukraine з власним бізнесом в сегменті страхування життя під брендом ТАС Life. Таке об'єднання дозволить створити дуже сильну компанію з абсолютно новими можливостями для обслуговування клієнтів і для подальшого зростання бізнесу.


Об'єднана компанія зможе зайняти впевнену другу позицію на українському ринку страхування життя, заощаджень і пенсій. TAS Group має намір продовжити активний розвиток свого бізнесу в сегменті страхування життя з першочерговим урахуванням інтересів клієнтів і найближчому майбутньому зайняти першу позицію на українському ринку.


Коли буде завершена угода?


На разі проходить підготовка пакету документів для затвердження угоди Антимонопольним комітетом і Регулятором страхового ринку. Процедура затвердження триватиме 3-4 місяці. Вона не вплине на обслуговування клієнтів Aegon Life Ukraine, умови їх договорів та виконання взятих компанією зобов'язань.


Очікується, що у першому кварталі 2017 року угода буде підтверджена передачею акцій, і формальне володіння компанією перейде від однієї сторони до іншої. Після цього всі клієнти компанії будуть офіційно повідомлені про зміну власника.


Чи будуть внесені зміни в мій договір страхування?


Всі договори страхування залишатимуться у силі відповідно до Правил страхування, випущених Aegon Life Ukraine (або будь-ким з її попередників) на той момент, коли клієнти підписали свої договори страхування.


Терміни та умови договорів можуть бути змінені лише за взаємною згодою обох сторін (страхувальника і страховика).


Чи будуть виконані всі зобов'язання по моєму договором?


Так, всі зобов'язання будуть виконані строго у відповідності до вашого договору.


Всі договори страхування залишатимуться у силі відповідно до Правил страхування, випущених Aegon Life Ukraine (або будь-ким з її попередників) на той момент, коли клієнти підписали свої договори страхування.


Терміни та умови договорів можуть бути змінені лише за взаємною згодою обох сторін (страхувальника і страховика).


Хто тепер буде обслуговувати мій договір?


Ваш нинішній фінансовий консультант (агент). Якщо ви не знаєте, хто ваш агент, – зверніться до нашого контактного центру. Крім того, фахівці контактного центру Aegon Life Ukraine проконсультують вас з будь-яких питань щодо вашого договору страхування і роботи компанії. Контактний центр працює щодня з 08:00 до 21:00, окрім неділь та офіційних свят.


Також відзначимо, що TAS Group має намір продовжити активний розвиток агентської мережі Aegon Life Ukraine, а також працювати з усіма існуючими партнерами-брокерами.


Якщо я не маю наміру продовжувати співпрацю з компанією, яка переходить до нового власника, як я можу отримати свої гроші назад?


Кожен договір страхування може бути розірваний відповідно до умов, викладених в ньому. Всі зобов'язання будуть повністю виконані відповідно до Правил страхування.


Оскільки договір страхування продовжує діяти на попередніх умовах, страхувальник має право прийняти рішення про дострокове розірвання договору. При достроковому розірванні накопичувального договору страхування страхувальникові належить виплата викупної суми.