Підтримка клієнтів

Клієнтам з Криму



Оголошення щодо листування

Шановні кримчани!


Повідомляємо Вас про те, що починаючи з 27 березня 2014 року поштові відправлення, які направлені УДППЗ «Укрпошта» з материкової частини України, не приймаються поштою АР Крим та м. Севастополя та повертаються у зворотному напрямку.


За даних обставин УДППЗ «Укрпошта» не має можливості пересилати поштові відправлення до півострова Крим. Враховуючи ситуацію, що склалася, Укрпоштою призупинено приймання поштових відправлень в напрямку півострова Крим.


Тому всі індивідуальні інформаційні повідомлення від компанії Aegon, що стосуються договорів страхування або страхових виплат, будуть надсилатися електронною поштою (за наявності у компанії Aegon адреси електронної скриньки клієнта). За таких обставин Компанія Aegon буде вважати свій обов’язок щодо повідомлення та інформування клієнтів виконаним належним чином.


Також пропонуємо вам ознайомитися із відповідями на найбільш часті запитання клієнтів, які проживають на території АР Крим.


Запитання 1. Клієнти проживають в АР Крим. Що відбувається з їхніми договорами страхування життя?


Договори страхування компанії Aegon діють у цілому світі.


Запитання 2. Чи буде компанія продовжувати працювати із клієнтами з АР Крим?


Компанія продовжує співпрацювати із існуючими клієнтами з АР Крим.


Запитання 3. Як можна отримати страхову виплату?


Кожен страховий випадок розглядається окремо. Прийняття рішення про виплату здійснюється винятково на підставі документів, які видані на території України, або ж на території Росії, у визнаних межах (без АР Крим). Виплати можуть бути здійсненими тільки на підставі українських документів у відповідності до даних українських медичних закладів та органів влади. Тобто усі документи, які підтверджують страховий випадок, повинні бути видані на території, яка перебуває під контролем України. ВИКЛЮЧЕННЯ – російські документи, видані у Росії (усі регіони, окрім АР Крим), або ж у інших країнах (якщо у документах інформація вказана не українською або російською мовами, потрібен офіційний переклад).


Клієнти, які є зареєстрованими та проживають на території АР Крим, за наявності паспорта громадянина України та українського ІПН, можуть отримати страхові виплати на території материкової частини України, надавши при отриманні до відділення «Райффайзен Банк Аваль» міграційну карту (термін перебування – до 10 днів), паспорт та ІПН.


Якщо перебування триває більше 10 днів, потрібне Свідоцтво на тимчасове /постійне проживання.


Якщо у відділенні банку не видають гроші за наявності перерахованих вище документів, то клієнтам потрібно зателефонувати на гарячу лінію компанії за телефоном +380 800 50 05 25, і ми будемо намагатися вирішити питання. Якщо клієнт має російський паспорт, який був виданий на території Росії (все регіони окрім АР Крим), то йому необхідно отримати ІПН на материковій частині України.


Клієнтові потрібно наполягти на видачі йому міграційної карти при перетині пункту перепустки при виїзді з АР Крим (вона може і не знадобитися, однак про всяк випадок нехай буде у наявності).


Якщо у клієнта є повірена особа – громадянин України – який проживає на материковій частині, то ми можемо рекомендувати до закінчення дії договору змінити вигодонабувача за ризиками «Смерть» та «Дожиття» на цю довірену особу. У такому випадку не буде проблем із виплатою.


Запитання 4. Чи варто клієнтам АР Крим продовжувати вносити платежі?


Ми рекомендуємо зберегти накопичувальну частину договору, а ризикову – виключити. Оскільки прийняття рішення про виплату буде здійснюватися виключно на підставі документів, які будуть видані на території України, або на території Росії у визнаних межах (без АР Крим), то у компанії немає можливості якісно надавати послуги.


Компанія пропонує 2 варіанта внесення змін у договір при відмові від додаткових ризиків:


- Зі збільшенням страхових сум за основними ризиками;
- Зі зменшенням платежу.

Для внесення змін у договір (відмова від додаткових ризиків) необхідно заповнити заяву і її скановану копію надіслати на електронну пошту client_service@aegon.ua, а оригінал надіслати поштою на адресу: 04070, Україна, м. Київ, вул. Іллінська, 8, 3 під’їзд, 3 поверх.


Відмова від ризиків можлива у будь який момент дії договору, при цьому якщо клієнт обирає зменшення платежу, то вже найближчий майбутній платіж відповідно до графіку буде зменшений, а якщо клієнт обирає збільшення страхових сум, то відповідне збільшення відбудеться з дати найближчої майбутньої річниці за договором.


Запитання 5. Чи будуть відкриватися представництва Aegon у Росії? Чи будуть відкриватися представництва Aegon на території АР Крим?


Відкриття представництв у Росії не входить у плани групи Aegon у найближчій перспективі. На території АР Крим представництв і офісів компанії немає, однак є координатор власної мережі компанії у м. Севастополь – Олена Ізотікова. З нею можна зв’язатися за телефоном +79 780 58 14 13.


Також наявні представництва партнера (брокера) Salve Finance за адресою: м. Сімферополь, вул. Караїмська, 54, 3 поверх, номера телефонів: +79 787 22 21 81, +380 503 93 40 44.


Запитання 6. Чи є офіс компанії на території АР Крим?


В АР Крим є координатор власної мережі компанії, Олена Ізотікова, у м. Севастополь. З нею можна зв’язатися за телефоном +79780581413.


Також наявні представництва партнера (брокера) Salve Finance за адресою: м. Сімферополь, вул. Караїмська, 54, 3 поверх, номера телефонів: +79787222181, +38 050 393 40 44.


Запитання 7. Якщо у клієнтів змінилося громадянство, які документи потрібно надати до компанії? Чи потрібно вносити якісь зміни у договір у зв’язку з цим?


Потрібно внести зміни у договір, заповнивши заяву на зміну контактної інформації, також потрібно прикласти до заяви копії усіх сторінок нового паспорту, свідоцтва на проживання, ідентифікаційного коду, а також інших наявних у клієнта документів.


Якщо у клієнта є паспорт громадянина РФ, виданий у АР Крим, однак при цьому у наявності є також паспорт громадянина України, то у такому випадку ми рекомендуємо клієнту не вносити зміни у договір, а при отриманні виплати використовувати український паспорт.


Запитання 8. Чи буде компанія проявляти лояльність до клієнтів, які проживають на території АР Крим?


На клієнтів АР Крим розповсюджуються всі ті ж самі програми лояльності, які пропонуються і клієнтам, які проживають на материковій частині України.


У випадку виникнення фінансових складнощів компанія пропонує 2 варіанти збереження договору:


- Надання клієнтам відтермінування внесення платежу. Для реєстрації заяви на надання відтермінування за договором клієнту потрібно зателефонувати на гарячу лінію за телефоном +380 800 50 05 25 або написати листа на електронну адресу client_service@aegon.ua, або ж зареєструвати заяву у Персональному кабінеті.

- Редукування договору страхування, тобто переведення його в «оплачений». Таким чином, договір продовжує діяти до закінчення свого терміну за основними ризиками – «Дожиття» та «Смерть» – зі зменшеними страховими сумами (однак платежі вносити більше не потрібно). За таким договором щорічно нараховується додатковий інвестиційний дохід. Редукувати можна договір страхування за заявою після повних двох років його дії та внесення платежів. Якщо це договір, який раніше діяв у компанії СЕБ, то редукування за заявою можливе після повних трьох років дії та внесення платежів.

Компанія також надає можливість клієнтам відновлювати розірвані раніше договори страхування. Для цього необхідно погасити заборгованість на момент його відновлення, заповнити заяву та медичну декларацію.


Запитання 9. Як вносити платежі?


Пропонуємо 2 основні варіанти внесення платежів он-лайн:


- Через персональний кабінет з допомогою міжнародних платіжних карт, які приймають участь у програмах MasterCard SecureCode та Verified by VISA.

- Через систему оплати електронних платежів Portmone з допомогою міжнародних платіжних карт Visa, Visa Electron та Mastercard, які були випущені будь-яким українським або міжнародним банком класу Mastercard, а також з допомогою карт Cirrus/Maestro, які були випущені «Райффайзен Банк Аваль», АБ «Укрсоцбанк», банком «Финансы и Кредит».


Для надання допомоги у питанні внесення платежів за договорами страхування клієнтів з АР Крим звертайтеся:

- До Олени Ізотікової за телефоном +79 780 58 14 13;
- До представництва Salve Finance за телефоном +79 787 22 21 81.


На разі компанія веде роботу над впровадженням нової послуги для більш зручного внесення платежів он-лайн – WebMoney.


Запитання 10. Чому не можна вносити платежі у рублях?


Взаєморозрахунки за договором передбачені у гривні. Ми не можемо змінювати умови продуктів та укладати договори у рублях (так само, як і у іншій валюті). Також у договорах не передбачена конвертація валюти у рублі.


Запитання 11. Чому не надходять смс-повідомлення на російський номер? Чи телефонують працівники компанії на російські номери?


На разі у компанії немає можливості надсилати смс-повідомлення на номери телефонів не українських операторів, однак ми працюємо над цим завданням.


Дзвінки співробітниками компанії на російські номери не здійснюються.


Запитання 12. Як активувати Персональний кабінет та відновити пароль, якщо смс-повідомлення на російський номер не надходить?


Ми дублюємо інформацію смс-повідомлення з кодом у листі, надісланого вам електронною поштою.