Підтримка клієнтів

Страховий випадок

Шановні Клієнти!


У разі настання страхового випадку, не пов ' язаного з дожиттям (закінченням строку дії договору), вам необхідно виконати наступні дії:


  • 1. Не пізніше 10 РОБОЧИХ днів повідомити у TAS Life про настання страхового випадку. Для цього потрібно зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 500 525.

  • 2. Звернутися до страховика з письмовою заявою про виплату та необхідними документами, надавши достовірні дані про умови та обставити страхового випадку.

  • 3. Зібрати та передати в TAS Life усі документи, вказані в договорі страхування, для укладення страхового акту та здійснення виплати.


У разі настання страхового випадку, пов'язаного з дожиттям, вам необхідно буде надати Заяву на виплату за ризиком "дожиття Вигодонабувача" (для відділу страхових виплат), копії паспорту та Індивідуального податкового номеру Застрахованої особи і ОРИГІНАЛ договору страхування. Також Ви можете звернутися за допомогою до свого фінансового консультанта. 


Нижче ви знайдете форми необхідних документів. Будь ласка, зверніть увагу на те, що копії документів, що засвідчують особу, мають бути завірені особою, якій вони належать.


ЗАЯВА НА ВИПЛАТУ – дожиття

ЗАЯВА НА ВИПЛАТУ – інші випадки

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВИПЛАТИ

Ідентифікація фізичної особи

Ідентифікація юридичної особи

Звертаємо Вашу увагу:

У разі якщо Вигодонабувач - це неповнолітня дитина, необхідно надати його свідоцтво про народження і копію довідки про присвоєння йому ідентифікаційного номера, а також документи, що засвідчують особу (копія паспорта та ідентифікаційного номера) отримувача страхової виплати (один з батьків або законний опікун).


У зв’язку з виконанням Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» від 28 листопада 2002 року в редакції від 18 травня 2010 г., Правил проведення та Програми здійснення фінансового моніторингу в Aegon Life Ukraine , наказом №011/12/01 від 21.01.2011 р. були внесені зміни до внутрішніх нормативних актів Товариства.


Відповідно до змін до «Порядку здійснення страхових виплат за Договорами добровільного страхування життя» в усіх пунктах, які стосуються переліку документів, необхідних для розгляду страхового випадку, було включено до затвердженого переліку «Опитувальник з листом Ідентифікації». Подання опитувальника разом з усім пакетом документів є обов’язковим.