Питання-відповідь

Що необхідно робити при настанні страхової події?

Якщо стався страховий випадок, не пов'язаний з дожиттям, необхідно:


— Не пізніше 10 робочих днів повідомити у СК "Aegon Life" про настання страхового випадку. Для цього потрібно подзвонити за номером гарячої лінії 0 800 500 525 (пн. - пт. з 9.00 до 18.00).
— Звернутися до страховика з письмовою заявою про виплату та необхідними документами, надавши достовірні дані про умови та обставити страхового випадку.
— Зібрати та передати в Aegon Life усі необхідні документи, вказані в договорі страхування, для укладення страхового акту та здійснення страхової виплати.
— Якщо стався страховий випадок, пов'язаний з дожиттям, необхідно надати заяву на дожиття Вигодонабувача, копії паспорту та Індивідуального податкового номеру Застрахованої особи, а також ОРИГІНАЛ договору страхування. Також Ви можете звернутися за допомогою до свого фінансового консультанта.

Які існують виключення зі страхових випадків? Що необхідно зробити, щоб внести зміни до договору страхування? До переліку питання-відповідь